Dashboard | +Follow
Miss Kawaii
Jangan menunjuk :)
Friday 26 October 2012 • 10:35 • 0 comments

Hai . Assalamualaikum <3

Tajuk macam nak perli je kan . Haha . Saya memnag nak perli pun. Kawan baik saya sendiri. Kenapa ye semakin hari semakin berubah . Errmm , pelik tapi itulah kenyataan dia . Dia tidak perlu untuk menunjuk yang ayah dia belikan dia macam2 . Macam mana perasaan orang yang tak de ayah dah? Komfem terasa dengan kata2 dia tu. Memang pedas kalau dengar sebab tak semua barang yang kita nak dapat ditunaikan. Dia selalu kata, " Ayah saya beli saya ...." Keesokkannya, "Ayah saya beli saya ...." Saya dah macam ni , "So what?"(dalam hati . Tak tergamak nak kata depan2) Saya nak sangat22 cakap pasal ni dekat dia . Tapi saya takut dia teeeraaasaaa. She's is a best and bad bestfriend that I have .

(Tanak nunjuk2 dah okay?)

To my bad bestfriend , please change your attitude . Saya tahu tak banyak orang suka awak. Ermm , sorry to say. But this is the best way to you change .

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hai , saya bukanlah nak jadi Miss Kawaii . Tapi teringin je nak jadi xD Hope enjoy when you at here. Tolong , jangan copy sebarang maklumat dalam blog ini . Kalau tidak , lu tanggung ma akibatnya :D



Taggie Board

Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Font : Google